90,900€ +0,02 %   14.04.2021 13:06
Startseite > Medien > Pressemitteilungen    >    Combined Ordinary and Extraordinary General Meeting on 8 April 2021 -Information concerning the availability of preparatory documents (17. 03. 2021)

17. 03. 2021 - 17:54 - Finanzen - Frankreich

The shareholders of VINCI are informed that the Company’s Combined Ordinary and Extraordinary General Meeting will be held behind closed doors and without shareholders being physically present

on Thursday 8 April 2021 at 10.00 a.m.,
at VINCI’s Head Office,
1, cours Ferdinand de Lesseps – 92500 Rueil Malmaison.

The advanced notice of meeting of Combined Shareholders’ General Meeting, including the agenda and the text of the resolutions submitted by the Board of Directors for approval at the meeting, was published in the BALO (Bulletin des Annonces Légales Obligatoires) dated 1 March 2021 under no. 26. This notice is accessible on the Company’s website at www.vinci.com.

The notice of meeting containing the principal methods of participating and voting at the meeting will be published in the issue of the BALO to be published on 19 March 2021. This notice will also be available on the Company's website www.vinci.com.

VINCI ist ein weltweit tätiger Konzessions und Contracting. Er beschäftigt mehr als 217.000 Mitarbeiter in rund 100 Ländern. Zu unserem Leistungsspektrum gehören Planung, Finanzierung, Bau und Betrieb von Infrastrukturen und Einrichtungen, die zur Verbesserung des Alltags und der Mobilität der Menschen beitragen. Erfolg bedeutet für uns, dass die Gesamtleistung stimmt. Dazu zählt unser Engagement zugunsten der Umwelt sowie der sozialen und gesellschaftlichen Performance unserer Unternehmensbereiche. Da die Leistungen des Konzerns sich durch ihren Nutzen für die Allgemeinheit auszeichnen, betrachten wir den Dialog mit allen Beteiligten und ein offenes Ohr für deren Belange als unerlässliche Voraussetzung unserer Tätigkeit. Unsere Ambition ist es, für unsere Kunden, Aktionäre, Mitarbeiter, Partner und die gesamte Gesellschaft auf Dauer Wert zu schaffen.

Illustrationsbild