90,980€ -0,31 %   22.10.2021 14:42
Startseite > Medien > Pressemitteilungen    >    Combined Ordinary and Extraordinary General Meeting on 17 April 2018 - Information concerning the availability of preparatory documents (23. 03. 2018)

23. 03. 2018 - 17:45 - Finanzen - Frankreich

The shareholders of VINCI are invited to take part in the Company’s Combined Ordinary and Extraordinary General Meeting, which will be held

on Tuesday 17 April 2018 at 10.00 a.m.,
Salle Pleyel,
252, rue du Faubourg Saint-Honoré – 75008 Paris.

The advanced notice of Combined shareholders’ General Meeting, including the agenda, the text of the resolutions submitted by the Board of Directors for the approval of the meeting and the principal methods of participating and voting at the meeting, was published in the BALO (Bulletin des Annonces Légales Obligatoires) dated 7 March 2018 under no. 29; the convening notice will be published in the BALO dated 26 March 2018. These notices will be accessible on the Company’s website at www.vinci.com as soon as they are published.

Documents containing information relating to this meeting will be made available to the Company’s shareholders, in accordance with laws and regulations in force. The documents mentioned in article R. 225-73 of the French Commercial Code may be consulted on the Company’s website at www.vinci.com, section Shareholders/General Meeting.

VINCI ist als weltweit führendes Unternehmen in den Bereichen Konzessionen, Bau und Energie und beschäftigt mehr als 217.000 Mitarbeiter in rund 100 Ländern. Zu unserem Leistungsspektrum gehören Planung, Finanzierung, Bau und Betrieb von Infrastrukturen und Einrichtungen, die zur Verbesserung des Alltags und der Mobilität der Menschen beitragen. Erfolg bedeutet für uns, dass die Gesamtleistung stimmt. Dazu zählt unser Engagement zugunsten der Umwelt sowie der sozialen und gesellschaftlichen Performance unserer Unternehmensbereiche. Da die Leistungen des Konzerns sich durch ihren Nutzen für die Allgemeinheit auszeichnen, betrachten wir den Dialog mit allen Beteiligten und ein offenes Ohr für deren Belange als unerlässliche Voraussetzung unserer Tätigkeit. Unsere Ambition ist es, für unsere Kunden, Aktionäre, Mitarbeiter, Partner und die gesamte Gesellschaft auf Dauer Wert zu schaffen.